E-marketing

W internecie jest bardzo dużo rozmaitych ofert dotyczących marketingu internetowego. Na słowo marketing internetowy absolutnie każdy przedsiębiorca podnosi się z krzesła i zaczyna dokładnie słuchać, dlatego że tego typu temat jest dla każdego jednego posiadacza korporacji niezwykle istotny.

Czym zasadniczo natomiast jest taki marketing? E-marketing jest to pewna forma marketingu, która jako głównego medium stosuje stron internetowych (ang. World Wide Web) a oprócz tego Internetu. Zasadniczym celem tego typu marketingu jest przede wszystkim przesyłanie treści reklamowej a także pozyskiwanie nowych kontrahentów. Dobrymi przykładami takiego rodzaju reklamy są np różnego typu banery z logo korporacji i odnośnikiem do strony internetowej naszej korporacji zamieszczone na różnego rodzaju stronach, wyniki wyszukiwarki internetowej (czym lepiej pozycjonowana jest strona tym zdecydowanie więcej ewentualnych nabywców ją zobaczy) lub różnego typu multimedialne reklamy, które bywają interaktywne, w formie króciutkich prezentacji lub filmów. W wszelkie działania w tym zakresie trzeba także wliczyć reklamy i wszelkiego rodzaju aktywność na wortalach społecznościowych takowych jak Twitter, Snapchat, Instagram czy Facebook.

Początkowo jednakże internetowa reklama polegała głównie na tak zwanym mailingu. Polegało to na wysyłaniu różnych reklam w elektronicznej formie. Dziś tego rodzaju maile są bardzo często odbierane jako spam, jednak mimo to jest to nadal niezmiernie powszechna forma e-marketingu. Jeżeli mamy swoją firmę, warto znaleźć czas na tego typu marketing. Jest to niezwykle ważne zagadnienie,które pomoże nam zbudować rozległą bazę kontrahentów a także pomoże dotrzeć do zdecydowanie większego grona ludzi.

Zobacz: E-marketing Poznań

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *